Педагогічна рада
«Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку шляхом використання художніх творів» (театрелізовані ігри, усна народна творчість, музичні твори)
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація. директор)
- Мовленнєвий розвиток дошкільників - запорука їхньої наступної успішності. (інформація, вихователь-методист)
- Аналіз стану роботи з формування мовленнєвої компетентності шляхом використання художніх творів. (довідка за підсумками тематичного контролю)
- Розвиток мовлення засобами художньої літератури у ранньому віці (вихователя Ільїної І.В. )
5.Вплив малих форм фольклору на розвиток мовлення дітей дошкільного віку. (вихователя Маляр Л.О.)
- Казка як засіб розвитку словесної творчості (вихователя Козленко І.І.)
- . Здоров`язбережувальні технології та розвиток мовлення дошкільників (вихователя Стеценко Г.І.)
- Музична допомога на занятгях з розвитку мовлення (музичний керівник Бойко І.О.)
- Ділова гра «Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.»
Презентація команд»
Пальчикова гімнастика», Розминка «Так-Ні»
Завдання «Підбери прийоми
Завдання «Розв'яжи кросворд»
Завдання «Добери слово»
Завдання «Переведіть прислів'я на українську мову»
Завдання «Вгадай зашифровану казку»
Фізкультурна пауза «Я і ти» С. Тарабарова
3авдання «Відгадай казкового персонажа»
Завдання «Хто швидше скаже скоромовку?»
Підсумок. Читання байки «Бджола та Шершень