^У гору
Get Adobe Flash player

Державна служба якості освіти України

Колективний перегляд "Інопланетяни на планеті Земля"

Відбувся в логопедичній групі "Ялинка", який підготувала вихователь Богаєнко Н.В. Малята перевтілилися в інопланетян

та здійснили подорож - екскурсію

по країні Україна.

Показавши свої знання з різних розділів програми. Майбутні першокласники познайомили педагогічний колектив з Україною її державною символікою, назвали країни-сусіди, які межують з Україною, видатних людей, за допомогою звукового аналізу розшифрували назви українських міст.

Подорожуючи Полтавою скуштували українських математичних вареників та розповіли про традиційні українські страви.

Мандруючи Миргородом провели екскурсію визначними місцями

та завітали до ДНЗ №11 "Теремок" де інопланетяни знову стали дітьми групи "Ялинка" з вихователем Наталею Володимирівною.

Майстер-клас "Крамниця музичних інструментів"

Керівник музичний Калайтан Г.О. широко використовує в своїй роботі з вихованцями дошкільних груп "Теремочка" музикотерапію. За допомогою якої вчить малюків дружити, довіряти одне одному, проявляти свої емоції. Чого за часту не вистачає і нам дорослим. Тому Галина Олексіївна поставила собі за мету навчити і педагогів закладу застосовуввати музикотерапію в роботі з дошкільниками та провела для них майстер-клас "Крамниця музичних інструментів".

Під час якого наші педагоги вчилися, як і малята встановлювати довірливі та доброзичливі взаємини між собою. Галина Олексіївна створила умови для вивільнення завуальованих емоцій, розвитку ритмічності, творчої уяви, креативності. Але головне, що так необхідне будь якому педагогу зняття емоційного напруження, нормалізація психоемоційної сфери, звільнення від негативних емоцій. Що музичному керівнику вдалося під час майстер-класу. Педагоги закладу отримали масу позитивних емоцій, ознайомилися з новими музичними інструментами, спробували себе в ролі музикантів та навчилися за допомогою музикотерапії спілкуватися з маленькими вихованцями.

 

 

 

Фізкультурна розвага за участю батьків "Подорож до весняного лісу"

Я, ти, він, вона, разом дружна ми сім'я!

Усією родиною треба частіше в походи ходити,

разом з мамою і татом з фізкультурою дружити.

То ж вирушили діти молодших груп "Конвалія" та "Полуничка" разом з батьками та  інструктором з фізкультури Вороніною Н.В. в уявний весняний ліс.

Долаючи перешкоди, переступаючи через калюжі, зустрічаючи різних тварин добралися до лісової галявини.

А на галявині і грибочками були, і з їжачком в клубочок згорталися, і як білочка стрибали...

Та головне з батьками спілкувалися, обіймалися, веселилися і від цього дитячі очі любов'ю світилися.

 

Зустріч у "Логопедичному кафе"

27.02.19р у відділі освіти відбулося чергове засідання методичного об`єднання учителів-дефектологів, учителів – логопедів, корекційних педагогів міста, під час якого розглядалось питання «Взаємозв`язок учителів-дефектологів, у роботі з вихователями компенсуючих груп для дітей, що мають особливі освітні потреби».

      Досвід роботи презентувала учитель-логопед ДНЗ №11 «Теремок» Короленко Т.П. Усіх присутніх Тетяна Петрівна запросила на зустріч у «Логопедичне кафе «Ялинка», під час якої познайомила із секретами «логопедичної кухні» - щоденної, кропіткої роботи, що потребує максимальних зусиль, душевних сил, терпіння, любові до дітей. Згідно з меню була подана «Страва дня» від шеф-кухаря – це«Взаємозв`язок у роботі учителя-логопеда та вихователів групи для дітей з порушеннями мовлення».Педагоги переглянули фронтальне заняття «Логопедичний борщ», підгрупове заняття з логопедом «Індивідуальний логопатик». Відповідно до завдань логопеда вихователь цієї групи Богаєнко Н.Впрезентувала роботу з дітьми у вечірній час «Педагогічна локшина «Вечірня логопедія».

         Зрозуміло, що така співпраця логопеда і вихователів, сприяє кращому та швидшому усуненню мовленнєвих порушень у дошкільників.

     Відвідувачам кафе були запропоновані коктейль «Педагогічна гармонія» (рецепти запобігання невдачам), торт «Логопедичний успіх» (складові сучасного освітнього процесу дефектолога, логопеда, які сприяють ефективному розвитку дитини) та «Смачна кава по - освітянськи». Учасники засідання підвищили особистий рівень професійної компетентності, поділилися своїми надбаннями та розповіли, що сприяє їх власному успіху.

 

«Розвиток пізнавально-дослідницької діяльності дошкільнят через організацію дитячого експериментування»

26 лютого відбулося третє засідання педагогічної ради. 

Порядок денний:

  1. Виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради від 27 листопада 2018 року, висвітлила завідувач ДНЗ Ботвіновська О.В.

 

  1. Аналітична довідка за підсумками тематичної перевірки «Організація пошукова-дослідницької діяльності дошкільнят» ознайомила вихователь-методист Якименко С.М.
  2. Презентація педагогами експериментальної діяльності з вихованцями в дитячому саду. Провели вихователь молодшої групи "Конвалія" Рибалко І.В.,

вихователь середньої ортопедичної групи Іщенко Л.М.,

вихователь старшої логопедичної групи Богаєнко Н.В.

4. Ділова гра для вихователів на тему: «Що? Де? Чому? » організація експериментування з дітьми дошкільного віку в процесі розвитку пізнавально-дослідницької діяльності.

Розпочалася з "Розминки"

та продовжилася іграми Чий вислів?, Пояснювалки, Питання відповідь 

Та звичайно ж спробували себе в ролі дітей і провели декілька дослідів 

Дослід №1. «Райдужна вода».

Дослід №2«Чарівний стакан»

Дослід №3. «Фонтан»

Дослід №4  "Хто першим надме повітряну кульку"

5. Фотовиставка «Пізнай свій рідний край» 

педагоги ознайомилися з фотогазетами виготовленими вихователями з допомогою батьків в кожній групі.

 

Предметний світ цікавить маленького дослідника від народження. Малюк прагне з’ясувати, яким є кожен предмет, що його оточує, як він влаштований, як його можна використати. У процесі такого обстеження розвиваються важливі мисленнєві операції, формується цілісна картина світу. Досліджуйте, експерементуйте, пізнавайте нове та незвідане. 

Copyright © 2014. ЗДО №11 "Теремок"