по країні Україна.
Під час якого наші педагоги вчилися, як і малята встановлювати довірливі та доброзичливі взаємини між собою. Галина Олексіївна створила умови для вивільнення завуальованих емоцій, розвитку ритмічності, творчої уяви, креативності. Але головне, що так необхідне будь якому педагогу зняття емоційного напруження, нормалізація психоемоційної сфери, звільнення від негативних емоцій. Що музичному керівнику вдалося під час майстер-класу. Педагоги закладу отримали масу позитивних емоцій, ознайомилися з новими музичними інструментами, спробували себе в ролі музикантів та навчилися за допомогою музикотерапії спілкуватися з маленькими вихованцями.
Усією родиною треба частіше в походи ходити,
разом з мамою і татом з фізкультурою дружити.
То ж вирушили діти молодших груп "Конвалія" та "Полуничка" разом з батьками та інструктором з фізкультури Вороніною Н.В. в уявний весняний ліс.
Долаючи перешкоди, переступаючи через калюжі, зустрічаючи різних тварин добралися до лісової галявини.
А на галявині і грибочками були, і з їжачком в клубочок згорталися, і як білочка стрибали...
Та головне з батьками спілкувалися, обіймалися, веселилися і від цього дитячі очі любов'ю світилися.
27.02.19р у відділі освіти відбулося чергове засідання методичного об`єднання учителів-дефектологів, учителів – логопедів, корекційних педагогів міста, під час якого розглядалось питання «Взаємозв`язок учителів-дефектологів, у роботі з вихователями компенсуючих груп для дітей, що мають особливі освітні потреби».
Досвід роботи презентувала учитель-логопед ДНЗ №11 «Теремок» Короленко Т.П. Усіх присутніх Тетяна Петрівна запросила на зустріч у «Логопедичне кафе «Ялинка», під час якої познайомила із секретами «логопедичної кухні» - щоденної, кропіткої роботи, що потребує максимальних зусиль, душевних сил, терпіння, любові до дітей. Згідно з меню була подана «Страва дня» від шеф-кухаря – це«Взаємозв`язок у роботі учителя-логопеда та вихователів групи для дітей з порушеннями мовлення».Педагоги переглянули фронтальне заняття «Логопедичний борщ», підгрупове заняття з логопедом «Індивідуальний логопатик». Відповідно до завдань логопеда вихователь цієї групи Богаєнко Н.Впрезентувала роботу з дітьми у вечірній час «Педагогічна локшина «Вечірня логопедія».
Зрозуміло, що така співпраця логопеда і вихователів, сприяє кращому та швидшому усуненню мовленнєвих порушень у дошкільників.
Відвідувачам кафе були запропоновані коктейль «Педагогічна гармонія» (рецепти запобігання невдачам), торт «Логопедичний успіх» (складові сучасного освітнього процесу дефектолога, логопеда, які сприяють ефективному розвитку дитини) та «Смачна кава по - освітянськи». Учасники засідання підвищили особистий рівень професійної компетентності, поділилися своїми надбаннями та розповіли, що сприяє їх власному успіху.
26 лютого відбулося третє засідання педагогічної ради.
Порядок денний:
вихователь середньої ортопедичної групи Іщенко Л.М.,
вихователь старшої логопедичної групи Богаєнко Н.В.
4. Ділова гра для вихователів на тему: «Що? Де? Чому? » організація експериментування з дітьми дошкільного віку в процесі розвитку пізнавально-дослідницької діяльності.
Розпочалася з "Розминки"
та продовжилася іграми Чий вислів?, Пояснювалки, Питання відповідь
Та звичайно ж спробували себе в ролі дітей і провели декілька дослідів
Дослід №1. «Райдужна вода».
Дослід №2«Чарівний стакан»
Дослід №3. «Фонтан»
Дослід №4 "Хто першим надме повітряну кульку"
5. Фотовиставка «Пізнай свій рідний край»
педагоги ознайомилися з фотогазетами виготовленими вихователями з допомогою батьків в кожній групі.
Предметний світ цікавить маленького дослідника від народження. Малюк прагне з’ясувати, яким є кожен предмет, що його оточує, як він влаштований, як його можна використати. У процесі такого обстеження розвиваються важливі мисленнєві операції, формується цілісна картина світу. Досліджуйте, експерементуйте, пізнавайте нове та незвідане.