Педагогічна рада
«Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку шляхом використання художніх творів» (театрелізовані ігри, усна народна творчість, музичні твори)
Порядок денний:
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація. директор)
5.Вплив малих форм фольклору на розвиток мовлення дітей дошкільного віку. (вихователя Маляр Л.О.)
Презентація команд»
Пальчикова гімнастика», Розминка «Так-Ні»
Завдання «Підбери прийоми
Завдання «Розв'яжи кросворд»
Завдання «Добери слово»
Завдання «Переведіть прислів'я на українську мову»
Завдання «Вгадай зашифровану казку»
Фізкультурна пауза «Я і ти» С. Тарабарова
3авдання «Відгадай казкового персонажа»
Завдання «Хто швидше скаже скоромовку?»
Підсумок. Читання байки «Бджола та Шершень
Враховуючи Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?», ініційовану Оленою Зеленською, яка має на меті допомогти українцям знайти джерело сили. Джерело внутрішнє, в собі, на рівні усвідомлення й визнання власного психічного стану та хоча б приблизної оцінки ступеня його кризовості.
Для реалізації даного проекту в закладі був проведений тиждень підтримки ментального здоров’я «Гратись не боятись» Кожний день був насичений різного роду активностями: ранкове коло, ігри, художня творчість, дихальні практики, веселі руханки, танцювальні ігри – сприяли зняттю стресу та напруги, а також формуванню навичок та умінь для підтримки ментального здоров’я дітей.
Разом з малятами та Сніжинкою Цікавинкою пограти та виконати багато завдань
Прикрашали рукавички
Шукали помпони для шапочок
Розчищали снігові доріжки
Відшукали звірят в снігу
Загалом провели цікаво та з користю час.